БЛОГ Artem Frankov (Артем Франков)

Снова лезем в драку...

Снова лезем в драку...

...И спорим обо всем

Настоятельно рекомендую - лучшие прогнозы на футбол, хоккей и баскетбол!

 

Собственно, ничего особенного... Возможность почти в он-лайн режиме высказать свое мнение по какому-то поводу и получить ответную реакцию как доброжелателей, так и "доброжелателей", а также просто несогласных с твоим мнением. Чертовски полезно, хотя и утомительно до чрезвычайности, особенно когда начинают тупо троллить. Впрочем, вполне преодолеваемо.
Личные оскорбления меня ничуть не смущают, за них банить не собираюсь, разве что совсем уж у кого-то крышку сорвет. Вот подставы типа публикации тут своеобразных политических программ, а также оскорбления других посетителей блога постараюсь жестоко пресекать. 

Остальное - общим порядком.

Ваш главред "Футбола" Артем Франков 

Не до футбола, или Апокалипсис уже не сегодня

21 января 2014, 13:12
(21 января 2014, 16:46)
Если автобусы зажигают, значит, это кому-нибудь нужно? Васильича жалко - его-то за что... Хотя памятник пока цел. И на том спасибо.
Не до футбола, или Апокалипсис уже не сегодня

Как вы думаете, "Валенсия" будет требовать нейтрального поля?

http://www.marca.com/2014/01/21/futbol/equipos/valencia/1390303580.html 

Комментарии
Отобразить: лучшие | последние | первые
Djohnni, iSport.ua
Djohnni
26 января, 21:42
Будем надеяться, что сыграют в Киеве, и что больше никто не погибнет
Kimimaro, iSport.ua
Kimimaro
24 января, 21:01
Где то кажется даже на этой ветке кто-то из противников революции заявлял, мол "да посмотрите на свою демократию, как там американские солдаты издевались над пленными".
Потом появилось пресловутое видео, где в схожем стиле издевались над митингующим.
И сейчас ваш президент просто проигнорировал этот факт. А тех солдатов предали суду. Хотя там были террористы, а тут гражданин этой страны.
Kimimaro, iSport.ua
Kimimaro
24 января, 18:42
shachtar 1. Тих, хто у неділю розпочав кидати коктейлі, бити палками Беркут, палити автомобілі
2. Бабка - "Божий одуванчик", таких там тисячі, дед, який знудився сидіти у квартирі, вирішив по-майданити - тисячі, студенти, які прийшли на Майдан, бо їх друзі, сусіди по кімнаті, зайняли активну громадську позицію, так сказати, щоб із заду не залишитися, і тд.
3. З боку влади таких провокацій немає, вони їм не потрібні.
Беркут треба далеко не "бити палками". Це занадто толерантно.
shachtar, iSport.ua
shachtar
24 января, 17:07
shachtar чому всі уникаєте відповіді.
Робот, ви готоий отримати кулю в лоб?
ЗІ А Яценюк готовий))
igrok23 А Ви готові захищати тих хто вистрілить? Чи можливо самі будете стріляти?
тих, хто стріляв із вогнепальної зброї, засуджую; тих хто - із травматичної зброї, гумовими кулями, виправдовую та розумію, щакі дії були вимушені.
Стрілятии сам не готовий, "хто на що вчився"
igrok23, iSport.ua
igrok23
24 января, 16:07
shachtar чому всі уникаєте відповіді.
Робот, ви готоий отримати кулю в лоб?
ЗІ А Яценюк готовий))
А Ви готові захищати тих хто вистрілить? Чи можливо самі будете стріляти?
shachtar, iSport.ua
shachtar
24 января, 15:14
Суер*Выер А кого це ви вважаєте підбурювачами і провокаторами, цікаво?
А також, хто такі - "цілком мирні люди"?
До речі, ви не не дали відповідь про підбурювання і провокацію президентських виборів, із сотнями очікуваних жертв....
1. Тих, хто у неділю розпочав кидати коктейлі, бити палками Беркут, палити автомобілі
2. Бабка - "Божий одуванчик", таких там тисячі, дед, який знудився сидіти у квартирі, вирішив по-майданити - тисячі, студенти, які прийшли на Майдан, бо їх друзі, сусіди по кімнаті, зайняли активну громадську позицію, так сказати, щоб із заду не залишитися, і тд.
3. З боку влади таких провокацій немає, вони їм не потрібні.
Суер*Выер, iSport.ua
Суер*Выер
24 января, 14:57
shachtar чому всі уникаєте відповіді.
Робот, ви готоий отримати кулю в лоб?
ЗІ А Яценюк готовий))
Або позагоряти у бориспольській лісосмузі?
Роботу то до залізяки.
А от Шачтарик вже відсьогодні грозиться.
Суер*Выер, iSport.ua
Суер*Выер
24 января, 14:55
shachtar Злочинці підбурили і спровокували цілком мирних людей до насилля, це слід відрізняти. І не варто всі 20-тис вважати заколотниками. А кого це ви вважаєте підбурювачами і провокаторами, цікаво?
А також, хто такі - "цілком мирні люди"?
До речі, ви не не дали відповідь про підбурювання і провокацію президентських виборів, із сотнями очікуваних жертв....
Le Merlu, iSport.ua
Le Merlu
24 января, 14:51
shachtar Злочинці підбурили і спровокували цілком мирних людей до насилля, це слід відрізняти. І не варто всі 20-тис вважати заколотниками. На France24 в понеділок зранку казали про 80 тищ.
shachtar, iSport.ua
shachtar
24 января, 14:50
Trurl нє, ну й вистача нахабства в цих чєртогах підракуйствами займатися?
а дєдиваєвалі за зарані визначену кількість тоттенкопфів? не перетворюйте складні питання суспільно-політичної взаємодії на "Гарячі голови"!
чому всі уникаєте відповіді.
Робот, ви готоий отримати кулю в лоб?
ЗІ А Яценюк готовий))
shachtar, iSport.ua
shachtar
24 января, 14:48
Суер*Выерshachtar
24 января, 14:21
Добре, конкретно запитую: вважаємо, що революція/переворот вдається, Януковича скинули із трону, але за такий підсумок, сотні мирних протестантів були вбитими
---
У вас діалектичний фр*нкоз, шановний. При революціях/переворотах не існує жодних мирних протестантів. А при мирних протестантах не існує революцій\переворотів.
Дивно, що ви відсьогодні називаєте вчорашніх заколотників мирними революціонерами. Це з нової методички?
Злочинці підбурили і спровокували цілком мирних людей до насилля, це слід відрізняти. І не варто всі 20-тис вважати заколотниками.
Суер*Выер, iSport.ua
Суер*Выер
24 января, 14:44
shachtar
24 января, 14:21
Добре, конкретно запитую: вважаємо, що революція/переворот вдається, Януковича скинули із трону, але за такий підсумок, сотні мирних протестантів були вбитими
---
У вас діалектичний фр*нкоз, шановний. При революціях/переворотах не існує жодних мирних протестантів. А при мирних протестантах не існує революцій\переворотів.
Дивно, що ви відсьогодні називаєте вчорашніх заколотників мирними революціонерами. Це з нової методички?
shachtar, iSport.ua
shachtar
24 января, 14:21
Connoisseur Ну а якої відповіді ти від мене хочеш? Що я згоден на 1000 покалічених і 15 вбитих, чияк?
Мені не подобається те, що відбувається. Але прикриватися лицемірною турботою про людей - не моє. Зрештою, це право кожного - відсидітися вдома, підтримуючи стабільність, чи вийти на барикаду, ризикуючи за зміни. Вчора Kimimaro тобі вже писав.

Взагалі, історія показує, що своє треба брати, у тому числі протестами, і не завжди мирними. Той, хто нічого не вимагає - нічого й не отримує. Тим більше, якщо всім ясно: Янукович і ПР просто так не підуть, а без цього змін на краще не буде
Добре, конкретно запитую: вважаємо, що революція/переворот вдається, Януковича скинули із трону, але за такий підсумок, сотні мирних протестантів були вбитими. На вашу думку, к-ть жертв виправдовує ціль? І ви не задаєтеся питанням, а що далі? На відмінну від вас, я ним задаюся, а тому підтримував стабільність та необхідність розійтися/розігнати по домівкам
Connoisseur, iSport.ua
Connoisseur
24 января, 13:53
shachtar Ухиляєтесь від відповіді.
Я мав на увазі сотні жертв на улицях Києва
Я завжди намагаюся бути Людиною, і не знаходжуся коло державної кормушки, з мої зарплати справно вираховують податки.
Ну а якої відповіді ти від мене хочеш? Що я згоден на 1000 покалічених і 15 вбитих, чияк?
Мені не подобається те, що відбувається. Але прикриватися лицемірною турботою про людей - не моє. Зрештою, це право кожного - відсидітися вдома, підтримуючи стабільність, чи вийти на барикаду, ризикуючи за зміни. Вчора Kimimaro тобі вже писав.

Взагалі, історія показує, що своє треба брати, у тому числі протестами, і не завжди мирними. Той, хто нічого не вимагає - нічого й не отримує. Тим більше, якщо всім ясно: Янукович і ПР просто так не підуть, а без цього змін на краще не буде
vik8844, iSport.ua
vik8844
24 января, 13:52
Суер*Выерvik8844
23 января, 20:04
Помощницы должны быть только от правящего большинства с членским билетом ПР)))
----
Землячок, що там робиться біля Волинської ОДА? Дотації апаснастє? А ви ж казали, що всі поїхали на стройки.
Здоровеньки були. Не в курсе, нарада в миськраде затянулась. Хотя я и так догадываюсь. Очередная попытка кучки бывших бездарных управленцев из оранжевых усесться в руководящие кресла с помощью революционных лозунгов. А то получается как- во Львове и Ровно сняли, а в Луцке опаздывают. А Волынь в отстающих никогда не была. Не , извиняюсь, была когда Бондара Ющ снял с должности за бездарное руководство.

А дотации, землячок, это и пенсии твоим родителям, и пособия матерям, и сносные дороги и т. п. Ёрничание здесь явно лишнее.

И в последней фразе снова промахнулись. Я писал, что скоро откроется сезон и поедут в ненависную Россию зарабатывать деньги. Очень много проколов в последнее время. Проблемы на работе?
Le Merlu, iSport.ua
Le Merlu
24 января, 13:41
Le Merlu Польща побудована на американські гроші. Ви про це чули?shachtar Вперше чую!! А ви поцікавтесь питанням, бо вам та Америка у борщ наклала, а ви її творінню радієте.
shachtar, iSport.ua
shachtar
24 января, 13:31
Le Merlu Польща побудована на американські гроші. Ви про це чули? Вперше чую!!
Le Merlu, iSport.ua
Le Merlu
24 января, 12:57
shachtar Я живу в реальності, і знаю, що не робиться щороку. Рівень в Україні може бути в рази кращий за сьогоднішній. Мені розповідали, як жили в Польщі у 90-х, і знаю як рівень життя, у них сьогодні. Коли бюджетник, може дозолити на зарплату щорічний відпочинок із сімєю, на сучасне авто і тд. В Україні все це могло бути і може бути, але необхідний грамотний менеджер, управлінець, патріот, а не американські ... Польща побудована на американські гроші. Ви про це чули?
shachtar, iSport.ua
shachtar
24 января, 12:42
shachtar Ні, не вартоСуер*Выер Якщо памятаєш, я раніше писав, що необхідно зачекати виборів 2015 р, і там зробити свій вибір. (Ш)
Так що призови до виборів Президента - то є заклик до державного перевороту, з сотнями вбитих і т.д. Ви робите неабиякі успіхи на перспективу.
можливо, я не правильно трактував ваше питання, або ви - мою відповідь. Я залишаюся на своїх позиціях, але чи можливі у нас нормальні вибори, у ситуаціії, що склалася сьогодні - питання.
Суер*Выер, iSport.ua
Суер*Выер
24 января, 12:40
vik8844
23 января, 20:04
Помощницы должны быть только от правящего большинства с членским билетом ПР)))
----
Землячок, що там робиться біля Волинської ОДА? Дотації апаснастє? А ви ж казали, що всі поїхали на стройки.
shachtar, iSport.ua
shachtar
24 января, 12:32
Connoisseur Щодо ціни - то ми її платимо давно і стабільно. Якби ти не жив у паралельній еальності, то думав би, скільки всього НЕ робиться щороку. І ця оспівана стабільність полетить у тартари, коли зноситься остаточно інфраструктура, витиснуть усе з іще живих заводів (а решті допоможуть збанкрутувати у кращих традиціях Луганщини і Миколаївщини), а система соціального забезпечення гепнеться і засипле уламками. Тому я за те, щоб латати решето, навіть доволі радикальними методами - замість того, щоб почастіше бігати по воду і сподіватися, що стабільний рух нас врятує. А оскільки я певен, що підтримка чинної влади насправді низька, переважає мовчазне схвалення, відповідно, шанси на якісь здобутки є. Тим більше, зараз важлива іміджева складова. Щоб у 2015-му влада знала, що все по маслу не піде і у разі чого буде відсіч.

Щодо закидів про США, можна окремий пост написати, чому не можна порівнювати нас і їх. Але я тоді напишу так: нехай у нас спочатку буде економіка "загниваюча" як у них - а потім поговоримо, чи варто дотримуватися конфенцій, лади?
Я живу в реальності, і знаю, що не робиться щороку. Рівень в Україні може бути в рази кращий за сьогоднішній. Мені розповідали, як жили в Польщі у 90-х, і знаю як рівень життя, у них сьогодні. Коли бюджетник, може дозолити на зарплату щорічний відпочинок із сімєю, на сучасне авто і тд. В Україні все це могло бути і може бути, але необхідний грамотний менеджер, управлінець, патріот, а не американські ...
Суер*Выер, iSport.ua
Суер*Выер
24 января, 12:28
shachtar Ні, не варто Якщо памятаєш, я раніше писав, що необхідно зачекати виборів 2015 р, і там зробити свій вибір. (Ш)
Так що призови до виборів Президента - то є заклик до державного перевороту, з сотнями вбитих і т.д. Ви робите неабиякі успіхи на перспективу.
shachtar, iSport.ua
shachtar
24 января, 12:23
Connoisseur По-перше, я не думаю, що хтось буде просити якоїсь автономії. Якщо такі настрої є, то будь-якіподії - це лише привід. Тим більше, люди на сході, як тут неодноразово зауважувалося, більш схильні просто займатися своїми справами і не лізти кудись з ініціативами.
По-друге, я не вірю в апокаліптичні сценарії довгого протистояння по всій україні. Те, що різні регіони можуть контролюватися різними силами - цілком можливо, але якісь вуличні бої тижнями - виключено. У Києві це відбувається виключно через концентрацію всього владного апарату.
По-третє, давай ти сам перестанеш корчити патріота і якось вплинеш на стабільність і покращення, а потім будеш повчати інших, куди їм їхати і що робити.
Ухиляєтесь від відповіді.
Я мав на увазі сотні жертв на улицях Києва
Я завжди намагаюся бути Людиною, і не знаходжуся коло державної кормушки, з мої зарплати справно вираховують податки.
shachtar, iSport.ua
shachtar
24 января, 12:11
Суер*Выерshachtar
24 января, 11:21
добровільно він з неї не вийде. У випадку здійснення перевороту, на вулицях буде сотні вбитих, держава буде на межі розколу (Донецька, Луганська, Харківська обл будуть вимагати автономії, АРК - приєднання до Росії), в самій країні буде панувати анархія, з якою ні Кличко, ні тим більше Яценюк, не справляться. Ви вважаєте, що варто платити таку ціну за зміну нинішнього президента?
--
А ви важаєте, що варто платити таку ціну за зміну нинішнього Президента у 2015 році? (при тому, що при чинній Конституції - вибори мають бути у жовтні 2014р.)?
Ні, не варто
Суер*Выер, iSport.ua
Суер*Выер
24 января, 12:04
shachtarОт, нібито 29 відвідувачів мене назали долб.йобом.
Рекомендую статтю, на Українській правді, для певних відвідувачів, вона є авторитетною, "Віддайте йому Межігір’я!", сьогодні опублікована.
Половина змісту відповідає тому, що я писав тут на блогах)
Це що ж, оті казли і лашйо хочуть заборонити вам убивати злочинців? По якому праву, є рішення суду?
1
234...37
Добавить комментарий

Для участия в обсуждении пожалуйста войдите используя учётную запись iSport.ua или Football.ua. Если у вас ещё нет аккаунта — создайте его, это не займёт много времени.

Апрель
НОВЫЕ ЗАПИСИ
весь блог
16 января 2015
19:15 Леви, а фан? | вне спорта
22 марта 2014
15:33 До свидания | другие
21 марта 2014
13:35 На головы беспечных парижан | футбол
08 марта 2014
15:14 Динамо - Говерла, 9 марта, 17.00 | футбол
25 февраля 2014
00:04 "Металлист" без Маркевича | футбол
21 февраля 2014
15:03 Кровавый четверг | футбол
04 февраля 2014
15:17 Между прочим | футбол
30 января 2014
20:55 Тест для знатоков | футбол
29 декабря 2013
12:21 Сорок семь, простите, кого? | другие
24 декабря 2013
12:22 Если всё же хотите спросить | футбол
ФУТБОЛТаблоУкраинаЕвропаПрочиеЛЧЛЕСборная УкраиныЕВРО-2012БАСКЕТБОЛТаблоЧМ-2014УкраинаНБАЕвропаМирЕврокубкиЕвробаскетЖенщиныNCAA + школыХОККЕЙТаблоУкраинаНХЛКХЛЕвропаАВТО/МОТОФормула-1РаллиМотоспортПрочиеИстория автоспортаТЕННИСНовостиРейтинг ATPРейтинг WTAКалендарь (муж)Календарь (жен)БОКС+MMAНовости боксаКалендарь боёвНовости ММАКалендарь боёв ММАЗИМНИЕНовостиДРУГИЕВелоспортВодныеВолейболГандболГимнастикаИгровыеЛегкая атлетикаОлимпизмСиловыеФутзалШахматыЭкстримПрочиеОЛИМПИАДА-2014НовостиРасписание и результатыРейтинг странНаши в Сочи

© 2009-2015 ООО «ИД УМХ». Все права защищены.
iSport.ua - оперативные и объективные новости спорта.

Все права на материалы, опубликованные на данном ресурсе, принадлежат ООО «ИД УМХ». Какое-либо использование материалов без письменного разрешения ООО «ИД УМХ» − запрещено. При правомерном использовании материалов с данного ресурса, гиперссылка на iSport.ua обязательна.

RSS-ленты: главноевсе новости | футбол | баскетбол | хоккей | авто/мото | теннис | бокс+MMA | другие

Игры: Фентези Футбол

По вопросам размещения рекламы обращайтесь: adv@isport.ua

Новости Футбола | Украина и Мир | Автомобили | КП в Украине

i.ua Rambler's Top100